«نفوذ» در فساد فکری و اخلاقی است/نقش فرهنگیان بسیجی در بحث نفوذ کلیدی است - پایگاه خبری قهاوند جوان
×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳  
true
true
«نفوذ» در فساد فکری و اخلاقی است/نقش فرهنگیان بسیجی در بحث نفوذ کلیدی است

سردار غلامعلی ابوحمزه در همایش بصیرتی و استکبارستیزی که با حضور کارکنان فرهنگی ناحیه یک و دو همدان در سالن اجتماعات مجتمع انصار برگزار شد، اظهار داشت: از سال ۶۸ بعد از رحلت حضرت امام(ره) استکبار جهانی به این جمع‌بندی رسیدند که باید استراتژی خود را در مقابل ایران تغییر دهند و با سه محور اصلی نفوذ، استحاله و براندازی از استراتژی سخت به استراتژی نرم وارد شوند.

وی افزود: مقام معظم رهبری در ماه‌های اخیر از نفوذ، بحث به میان آورد و این نشانه توطئه پیچیده و عمیق است.

فرمانده سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان تصریح کرد: همه خواص و نخبگان جامعه باید نسبت به این موضوع توجیه شوند تا خوابمان نبرد تا خوابمان نکنند.

وی ادامه داد: در بحث نفوذ، دشمن به دنبال اثرگذاری در دو عرصه تصمیم‌سازی و تصمیم‌گیری بر روی مسئولین است.

ابوحمزه با بیان اینکه امام(ره) فرمودند «مراقب باشید»، گفت: دشمنان امام یکی در ۲۰ سال آینده و دیگری در ۵۰ سال آینده می آیند، دشمنان آیت‌الله‌هایی مثل سیدصادق شیرازی کنونی می‌پرورانند و در بین جامعه و حوزه‌ها پخش می‌کنند.

وی با اشاره به اینکه بحث نفوذ، در فساد فکری و اخلاقی است، تأکید کرد: محور اول نفوذ، مسئولین هستند و محور دوم مردم هستند که دشمن به شدت روی افکار آنها کار می کند و باید بدانید که خواسته یا ناخواسته عامل اصلی، دشمن است.

فرمانده سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان تصریح کرد: محور سوم نیز توفیقاتی که جمهوری اسلامی را در جبهه مقاومت زیر سؤال برده است، غافل از اینکه اگر ما در سوریه نجنگیم و شهدای گرانقدری مثل شهید همدانی و امثال اینها به سوریه نروند فردا باید در تهران بجنگیم و کسی به این مسئله توجه نمی کند.

وی با بیان اینکه این حرف‌ها دشمن شادکن است، خاطرنشان کرد: ما هر کاری انجام می‌دهیم برای حفظ کشور و انقلاب و اسلام است.

ابوحمزه عنوان کرد: آمریکا دنبال این است که پای ما را از جبهه مقاومت بیرون بکشد چرا که هر جا وارد شدند از جمهوری اسلامی سیلی خوردند و هیچ کاری نمی‌توانند بکنند.

وی ادامه داد: اقدام دیگر دشمن بر روی افکار مردم وارونه جلوه دادن اسلام است و تبلیغ و ترویج اسلام آمریکایی که در آن امر به معروف، جهاد، شهادت ، دفاع از محرومین و مظلومان وجود ندارد.

فرمانده سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان بیان کرد: نقش خواهران و برادران فرهنگی در بحث نفوذ کلیدی است، بنابراین باید در این فتنه عمیق، ظریف، پیچیده و گسترده نقش خود را درست ایفا کنید.

false
true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد