آغاز پروژه ساخت کانون پرورش فکری کودک و نوجوان بخش قهاوند با اعتبار اولیه 23 میلیون تومان - پایگاه خبری قهاوند جوان
×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳  
true
true
آغاز پروژه ساخت کانون پرورش فکری کودک و نوجوان بخش قهاوند با اعتبار اولیه ۲۳ میلیون تومان

شهرام صادقی ظهر امروز در جمع خبرنگاران با بیان اینکه کار فرهنگی و رسانه‌ای در اقتصاد مقاومتی موثر است، اظهار کرد: جای اقتصاد مقاومتی در موضع فرهنگی و رسانه‌های خالی و یا ضعیف است.

وی با تأکید بر اینکه تولیدکنندگان موظف به تولید کالای باکیفیت هستند گفت: در صورتی که کالا‌های تولید داخل با کیفیت باشند گرایش به مصرف کالای تولید داخلی افزایش می‌یابد.

مسئول بسیج سازندگی سپاه انصارالحسین(ع) در استان همدان بیان کرد: اگر مردم صرفاً در خرید ایام عید، خرید کالای ایرانی داشته باشند مشکل اقتصاد رفع خواهد شد.

وی فرهنگ‌سازی را لازمه خرید کالا و محصولات داخلی دانست و افزود: بخشی از فعالیت‌های بسیج در راستای فرهنگ‌سازی در مدارس،‌ دانشگاه‌ها و بین اقشار مختلف مردم است.

صادقی با اشاره به سه بخش فعالیت بسیج سازندگی تصریح کرد: اقتصاد مقاومتی،‌ اردو‌های جهادی و فعالیت‌های عمرانی عمده فعالیت‌های بسیج سازندگی است.

وی به تلاش برای تطبیق سه فعالیت بسیج سازندگی اشاره کرد و ادامه داد: به عنوان مثال اردو‌های جهادی در راستای تحقق اقتصاد مقاومتی برگزار می‌شود.

مسئول بسیج سازندگی سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان اظهار کرد: فعالیت‌های ساخت خانه بهداشت، خانه عالم،‌ ساماندهی گلزار شهدا و مرمت و زیبا‌سازی مدارس در عرصه عمرانی امسال انجام شد.

وی به ساخت سه خانه بهداشت در شهرستان‌های همدان،‌ فامنین و اسدآباد اشاره کرد و افزود: ۴۵۰ میلیون تومان اعتبار به ساخت این سه خانه بهداشت اختصاص یافت.

صادقی بازسازی و ساخت سه خانه عالم را با اعتبار ۲۱۰ میلیون تومان مطرح کرد و گفت: ساماندهی گلزار شهدای ابرو نیز با اعتبار ۴۰ میلیون تومان آغاز شده است.

وی خاطر نشان کرد: ساخت کانون پرورشی فکری کودک و نوجوان بخش قهاوند با اعتبار اولیه ۲۳ میلیون تومان آغاز شده و در سال‌های آینده نیز ۴۰۰ میلیون تومان اعتبار به این طرح اختصاص می‌یابد.

مسئول بسیج سازندگی سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان ادامه داد: ۸۰ مزار شهید نیز با اعتبار ۵۴۰ میلیون تومان در روستا‌های شهرستان نهاوند ساماندهی و المان‌سازی شد.

false
true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد