پیش‌بینی خرید ۲۰ هزار تن گندم در تعاون روستایی همدان - پایگاه خبری قهاوند جوان
×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  سه شنبه - ۲۹ اسفند - ۱۴۰۲  
true
true
پیش‌بینی خرید ۲۰ هزار تن گندم در تعاون روستایی همدان

رئیس تعاون روستایی شهرستان همدان گفت: تاکنون در چهار مرکز خرید گندم در همدان بالغ بر ۳ هزار تن خرید انجام شده که پیش‌بینی می‌شود حداقل به ۲۰ هزار تن برسد.

 

مسعودعلی سعیدی امروز در گفت‌وگویی اختصاصی با بیان اینکه خرید گندم از ۱۸ تیرماه آغاز شده و تا پایان آبان‌ماه ادامه دارد اظهار کرد: تعاون روستایی با ایجاد چهار مرکز خرید در امزاجرد، قهاوند، کوزره و عبدالرحیم کار جمع‌آوری گندم مازاد بر نیاز زارعین را دارد.

وی با بیان اینکه مدیران عامل از ساعت ۸ صبح تا ۲۰ عصر هر روز کار خرید را انجام می‌دهند افزود: تاکنون در چهار مرکز بالغ بر ۳ هزار تن خرید انجام شده و پیش‌بینی می‌شود خرید تعاون روستایی حداقل به ۲۰ هزار تن برسد.

رئیس تعاون روستایی شهرستان همدان تصریح کرد: یکی از مشکلاتی که هر سال باعث کاهش خرید و خروج گندم از شهرستان و گسیل آن به استان مرکزی می‌شود، موضوع حمل است که با قول مساعد مسوولان غله مقرر شد این مهم امسال حل شود.

وی یادآور شد: از آنجا که تعاون روستایی محمولات خرد را تحویل می‌گیرد، از زارعین تقاضا داریم با حوصله و بدون عجله محصول خود را تحویل مراکز تعاون روستایی دهند تا حاصل دسترنج آنها توسط دلال و واسطه به یغما نرود.

سعیدی در خصوص پرداخت پول کشاورزان نیز اضافه کرد: تقریبا بخشی از گندم تحویلی طی چک لیست به بانک کشاورزی ارسال شده و امیدواریم طی چند روز آینده بهای گندم تحویلی زارعین به حساب آنها واریز شود.

وی تصریح کرد: کشاورزانی که نام آنها در سامانه خرید وجود ندارد با مراجعه به مراکز خدمات نسبت به اصلاح اطلاعات اقدام کنند تا در امر تحویل محصول دچار مشکل نشوند.

رئیس تعاون روستایی شهرستان همدان در گفت: علاوه بر تاکید مسوولان استان و در راستای رفاه حال زارعان مقرر شده در امر تحویل گندم مساعدت و همکاری مناسبی از سوی مراکز صورت گیرد تا رضایت کشاورزان نیز مدنظر قرار گیرد.

منبع خبر : فارس
false
true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد