گشت های بسیج در قهاوند فعال می شوند - پایگاه خبری قهاوند جوان
×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  پنج شنبه - ۹ فروردین - ۱۴۰۳  
true
true
گشت های بسیج در قهاوند فعال می شوند

به نقل از جهادپرس؛ سرگرد پاسدار سید روح الله حسینی شاخص در گفتگویی اختصاصی، گشت های بسیج محله محور با هدف ایجاد امنیت و تقویت این مهم در سطح منطقه قهاوند برگزار میشود.

وی گفت:در آغاز این طرح سه روستا به صورت آزمایشی این طرح می باشندکه به تدریج تمامی پایگاه ها بسیج در سطح منطقه در این عرصه فعال خواهند شد .

فرمانده مرکز مقاومت بسیج قهاوند گفت: گشت های بسیج محله محور با هماهنگی مراجع ذی صلاح و بنا به درخواست مردم فعالیت می نمایند.

حسینی با اشاره به ماموریت های بسیج بیان داشت:این ماموریت نیز مانند تمامی ماموریت های بسیج به صورت کاملا مردمی و در راستای کمک به مردم اجرا می شود.

وی با اشاره به اینکه باید در بسیج برنامه‌ها در قالب مردمی و مردم یاری اجرا شود بیان کرد: اعتلای بسیج مطالبه مقام معظم رهبری است.

فرمانده سپاه قهاوند به اهداف گشت‌های بسیجی محور اشاره و خاطرنشان کرد: ارتقای آرامش و آسایش محله‌ها، افزایش رضایت‌مندی مردم،  اشراف گروه‌های بسیجی در مقابل اشرار و گروه‌های مخرب، حفظ انسجام پایگاهه‌های مقاومت، مردمی کردن امنیت با بهره‌گیری از حضور بسیجیان و مشارکت مردم از جمله اهداف تشکیل گشت‌های بسیجی محله محور است.

حسینی ساماندهی و انسجام بخشی گروه‌های جهادی و گروه‌های سلامت را از دیگر اقدامات برای اعتلای بسیج دانست و اظهار داشت: در این راستا باید گروه‌های جهادی محله محور تشکیل شود.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه قهاوند اظهار داشت: محقق شدن فرمایشات مقام معظم رهبری برای رسیدن به جامعه اسلامی با استفاده از نظرات و ایده‌های نخبگان شهرستان، تولید فکر، ایده و درک مشترک از گفتمان ولایت فقیه و ارایه راهکار برای رسیدن به اهداف بسیج، مشارکت حداکثری اندیشمندان و نخبگان، ایجاد وحدت و هم‌افزایی در اقشار مختلف بسیج، ظرفیت‌سازی در بسیج برای جذب حداکثری از جمله اهداف تشکیل مجمع عالی بسیج است.

false
true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد