یادواره 14 شهید دانش آموز منطقه قهاوند برگزار شد - پایگاه خبری قهاوند جوان
×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  سه شنبه - ۲۹ اسفند - ۱۴۰۲  
true
true
یادواره ۱۴ شهید دانش آموز منطقه قهاوند برگزار شد

علیرضا غلامی در این مراسم به نقش فرهنگیان ودانش آموزان در جبهه های هشت سال دفاع مقدس پرداخت و گفت: جوانان و نوجوانان دانش آموز در پیروزی انقلاب اسلامی و هشت سال دفاع مقدس نقش برجسته و تعیین کننده ای داشته و باطلایه داری در جبهه ها و تقدیم بیش از ۳۶۰۰۰ شهید و هزاران جانباز و آزاده در طول دوران جنگ تحمیلی دین خود را به اسلام وانقلاب اسلامی به خوبی ادا نمودند.

رییس آموزش و پرورش منطقه قهاوند با بیان اینکه فرهنگیان پس از هشت سال دفاع مقدس با دست بازتر و فراغ بال دانش آموزان را تربیت کرده و آرمان های انقلاب را برای آن ها تبیین می کنند، عنوان کرد: معلمان درس و مشق و آموزش و پرورش را در بعد از جبهه های جنگ نیز ادامه می دهند.

سرگرد حسینی، فرمانده مرکز مقاومت بسیج سپاه قهاوند، در ابتدای این مراسم ضمن عرض خیر مقدم به میهمانان در سخنانی اظهار داشت: شهید حسین فهمیده ۸ آبان ۵۹ حماسه ای آفرید که در طول ۸ سال دفاع مقدس چون ستاره ای می درخشد، حماسه ای که به دانش آموزان درس وفاداری ایثار می دهد.

حجت الاسلام والمسلمین فاضلیان، رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان همدان در این مراسم ضمن گرامیداشت یاد و خاطره ی شهید حسین فهمیده، در وصف عملیات فتح خرمشهر و شخصیت و رشادت و شهامت شهید حسین فهمیده سخنانی ایراد کرد.

گفتنی است اجرای سرود همگانی توسط دانش آموزان دبیرستان حضرت خدیجه(س)، قرائت دلنوشته توسط یکی از دانش آموزان و پخش کلیپ های مناسبی از سایر برنامه های این مراسم بود.

false
true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد